Blogger Backgrounds

ORDER FORM

Full Name:
Email Address:
Telephone Number:
Full Address
Item Code & Design
Delivery Method:
Payment Method:

This HTML form was created by Freedback.

Monday, 31 October 2011

Tuesday, 2 August 2011

QUILT BABY - CODE: 03 - FOR BABY BOY KAK FIZA - ARYAN FAYYADH



Quilt Baby size : 35" x 40" ....sebenarnya quilt ni saya ada jahitkan sekali nama baby Aryan Fayyadh kat atas quilt ni...tp ntah macam mana boleh terlupa nak ambil gambar yg ada nama tu...hehe..tp tak pe dah selamat sampai pd pemiliknya :)

Monday, 25 July 2011

QUILT FOR MY SON



Inilah hasil kerja yg pertama...khas utk anak lelaki saya yg berumur 2 thn...saiz quilt ini adalah 35" x 40"...lapisan atas menggunakan kain cotton yg berkualiti...lapisan tengah/dalam pula diisi dengan fiber...dan lapisan bawah menggunakan kain cotton yg keras sedikit sesuai utk permukaan lantai...

Monday, 18 July 2011

SALAM PEMBUKA BICARA

Salam pembuka bicara...alhamdulillah berjaya juga blog ini disiapkan...terima kasih pada suami tersayang, kakngah dan adik, ayah dan emak, ayah dan mak mertua, dan sanak saudara yg sentiasa menyokong saya dari belakang...terima kasih adik kimi kerana tolong kakcik buatkan blog ini...kalau harapkan kakcik yg buat blog ni, rasanya sampai skrg x siap lagi blog ni..heheh...

Dalam blog ini, saya akan upload gambar2 hasil kerja jahitan dan kerja kraf yang saya dh buat utk tatapan anda semua...kalau ada yg berkenan boleh la buat tempahan dgn saya...insyaAllah saya akan buat yg terbaik...